Selasa, 06 Desember 2011

111205 [NEWS] Cheondoong, cameo on first episode of ‘Padam Padam’


Source: TV Daily via Nate
Translation: Kpopfever
PLEASE TAKE OUT WITH FULL CREDITS. DO NOT ADD ADDITIONAL CREDITS.



MBLAQ member Cheondoong will be appearing on the first episode of ‘Padam Padam….The Sound of His and Her Heartbeats’.
Cheondoong will have a surprise appearance on JTBC mini-series ‘Padam Padam….The Sound of His and Her Heartbeats’ on December 5th.
Cheondoong’s cameo role will be that of Yang Kang Woo, the older brother of Yang Kang Chil (played by Jung Woo Sung) and even though the appearance is brief, it has been relayed that the acting is impactful.
In some of the pictures revealed before the premier of the series, Cheondoong is looking friendly with the child actors or posing with director Kim Tae Kyu showing off their closeness.
‘Padam Padam….The Sound of His and Her Heartbeats’, which tells the story of a man with a strange fate where he has to die when he wants to live and has to live when he wants to die and the guardian angel who is trying to protect his love and fate, will premier on December 5th at 8:45pm.

Indo translate::

MBLAQ anggota Cheondoong akan muncul pada episode pertama 'Padam Padam ... The Sound of Nya dan Detak Jantung Nya. ".

     Cheondoong akan memiliki penampilan kejutan pada JTBC mini-seri 'Padam Padam .... The Sound of Nya dan Detak Jantung Nya' pada 5 Desember.

     Peran cameo Cheondoong akan bahwa dari Yang Kang Woo, kakak dari Yang Kang Chil (diperankan oleh Jung Woo Sung) dan meskipun penampilan adalah singkat, telah disampaikan bahwa akting adalah berdampak.

     Dalam beberapa foto sebelum mengungkapkan utama dari seri, Cheondoong adalah mencari bersahabat dengan aktor anak atau berpose dengan sutradara Kim Tae Kyu memamerkan kedekatan mereka.

     "Padam Padam .... The Sound of Nya dan Her Detak Jantung ', yang menceritakan kisah seorang pria dengan nasib yang aneh di mana ia harus mati ketika ia ingin hidup dan harus hidup ketika ia ingin mati dan malaikat penjaga yang berusaha melindungi cinta dan nasib, akan premier pada tanggal 5 pada 08:45.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar